Lowongan Kerja Tambang Terbaru April 2013, PT Epiterma Mas Indonesia; 6 positions

Lowongan Kerja Tambang Terbaru April 2013, PT Epiterma Mas Indonesia; 6 positions


SITE ENGINEER

1. Male Age Min 25 years old
2. Min D3 Degree from reputable university majoring in Mechanical & Civil Engineering minimum GPA 3.00 (Fresh Graduate are welcome)
3. Fluent in Engineering Drawing, Piping, Structure & Mechanical (X Steel or Pro steel software)
4. Knowledge and experience in operating Primavera or Microsoft Project
5. Fluent in English TOEFL 550 above
6. Having min 2 years experience in same position at Steel Construction, Fabrication in Mining industries
7. Strong analytical and problem solving skills
8. Able to work under pressure in a culturally diverse organization
9. Able to work collaboratively with others
10. Willing to work abroad at site




SAFETY OFFICER

1. Male, Age 25 – 40 years old
2. Min D3 Degree from Safe and Healthy Faculty
3. Certificated HSE Depnaker Mining, Oil and Gas
4. Having min 1 years experience in the same position at Steel Construction, Fabrication





PIPING ENGINEER

1. Male, Age Min 37 years old
2. Graduate from reputable university majoring in Civil Engineering & Macine
3. Fluency in English ( Written and spoken ) Strong leadership Qualities self - starter with excellent interpersonal skills.
4. Able to work under pressure and be multi tasking
5. Having min experience 5 years.
6. Understand Drawing, Piping, Structure & Mechanical
7. Positive attitude, initiative and independent
8. Understand with AWS,ASME,API & ANSI
9. Familiar Auto Cad, Tekla, Ms Office and Ms Excel
10. Familiar SAP,STAAD,CESAR & PRIMAVERA/Ms.Project



WELDING INSPECTOR

1. Male, Age max 35 years old
2. Graduate from reputable university majoring in Metallurgy, Machine, with min GPA 3.00
3. Understand API,AWS and ASME
4. Certificated as Weling Inspektor from B4T
5. Having min 2 years as same field
6. Fluency in English ( Written and spoken ) Strong leadership Qualities self - starter with excellent interpersonal skills.
7. Able to work under pressure and be multi tasking
8. Positive attitude, initiative and independent




ENGINEER STAFF

1. Male, Fresh graduate
2. Graduated from reputable university majoring in Mechanical Engineering
3. IPK Minimum 2.75
4. Fluency in English ( written and spoken ) Minimum TOEFL = 500, IELTS ( 6.5 ) with emphasize in speaking Capability
5. Able to work under pressure and be multi tasking
6. Ready to Work in Indonesia or overseas
7. Positive attitude, initiative and independent



RECRUITMENT OFFICER

1. Age, Min 23 years old
2. Candidate must possess at least a Psychology Bachelor degree from Reputable University with min GPA 3.00
3. Having min experience 2 years in HR organization
4. Excellent knowledge in HR Procedures & Processes, Recruitment, People Development, Retention Program, and Counselling
5. Fluency in English (Written and spoken )
6. Positive attitude, initiative and independent
7. Able to work under pressure and multi tasking



Please send your resume to:hrd@epiterma.com
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori 2013 / April / Epiterma / Indonesia; / Kerja / Lowongan / Positions / Tambang / Terbaru dengan judul Lowongan Kerja Tambang Terbaru April 2013, PT Epiterma Mas Indonesia; 6 positions. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://kerja-an.blogspot.com/2013/04/lowongan-kerja-tambang-terbaru-april_16.html. Terima kasih!
Lowongan Kerja Tambang Terbaru April 2013, PT Epiterma Mas Indonesia; 6 positions Reviewed by Diah Putriana on Rating: 4.5
Ditulis oleh: Diah Putriana -